Když vlastní e-shop, tak na Shopify

“Jak si založit funkční a výdělečný e-shop bez toho, aniž byste museli léta studovat informatiku?” může znít jako nesmyslná otázka. Ale ono na ni existuje hned několik odpovědí. Podle nás zní nejlépe z nich tato: na Shopify. 

Díky této kanadské platformě si svépomocí dokážete vytvořit e-shop poměrně rychle, přesto stále kvalitně a za zlomek ceny oproti tvorbě e-shopu na míru od nuly. Navíc bude stále přizpůsobený vašim představám a potřebám. Utopie? Kdeže. Vítejte ve 21. století, takto už to zkrátka chodí.

Založit, spravovat i přizpůsobovat vlastní e-shop na Shopify je snadné a intuitivní. I pokud bude váš e-shop vytvořen se základní šablonu (na výběr jich je 70+), bude působit čistě, luxusně, zákazník se zde zorientuje jedna radost a navíc se snadno odlišíte od konkurence. Díky tomu, že Shopify donedávna nenabízel českou jazykovou mutaci, zvolilo mnoho podnikatelů pro e-commerce business raději český Shoptet, který je sice také jednoduchý, ale designově pokulhává. 

V čem má dále Shopify navrch?

Analytika

Správce e-shopu, účetní i manažer marketingu si z analytické sekce odnesou dokonalý přehled o tom, o čem potřebují. V rámci Shopify je vám totiž bez rozdílu zakoupeného plánu zpřístupněná rozsáhlá, přehledná analytika. Vše přehledně na jednom místě.

Bezpečnost

V dnešní době, kdy skandály s únikem dat otřásají internetovým světem jeden za druhým, si u Shopify můžete být jistí, že bude o bezpečí vašich dat i dat vašich zákazníků postaráno. Pyšnit se může vlastní platební bránou i bezplatným SSL certifikátem.

Responzivita

Shopify se může chlubit vlastní iOS i Android aplikaci, ale především skvělou responzivitou (tedy přizpůsobení zobrazení na telefonu) – v dnešní době, kdy až 55 % všech nákupů probíhá přes mobilní zařízení, je tento faktor naprosto zásadní. 

Přizpůsobitelnost

E-shop si jednoduše propojíte s blogem a různými marketingovými nástroji, které vám pomohou s úspěšností vašeho e-shopu (nejen) ve vyhledávačích, lepšími prodeji i UX.

Další maličkosti

Posílejte remarketingové e-maily automaticky, vystavujte dárkové karty, vyzkoušejte si 14denní trial zdarma a v případě potíží se obraťte na skvělou zákaznickou podporou ve dne v noci.

A kolik mě to bude stát?

Vybírat můžete ze 3 základních plánů podle toho, kde se na své e-commerce cestě právě nacházíte.

Za nejzákladnější plán, tedy Basic Shopify, zaplatíte 29 USD/měsíc. Je vhodný pro podnikatele, kteří s businessem, ať už online či offline, teprve začínají. Z každé provedené platby si Shopify strhne 2 %.

Druhý plán nese jednoduchý název Shopify a vyjde vás na 79 USD/měsíc. Ocení jej firmy, které začaly růst a potřebují více vlastností či přístupů do adminu. V tomto případě Shopify strhává 1 % z každé objednávky.

Poslední, nejluxusnější z plánů, je Advanced Shopify (299 USD/měsíc), vhodný pro velké firmy s několika pobočkami, kde vlastní účty pro správu e-shopu může mít až 15 zaměstnanců. Z každé platby, kterou zákazník provede, si Shopify strhne “pouhé” půl procento.

Úspěšný, přehledný a výdělečný e-shop vás nemusí stát enormní množství peněz, času či úsilí. Svěřte tvorbu či přizpůsobení e-shopu nám a věnujte svůj čas tomu, k čemu máte nejblíže – vaší firmě. My se postaráme o IT. 

Pokud již například e-shop na Shopify máte, ale něco vám na něm chybí, dokážeme vám vytvořit aplikaci do Shopify na míru vašim potřebám. Máte již e-shop, jen na jiné platformě? Dokážeme provést i migraci na Shopify a povznést tak váš obchod na vyšší, konkurenceschopnější úroveň. 

Díky několika letům zkušeností už víme, co funguje, proto vám s čímkoliv milerádi poradíme.

Chtěli byste vědět více?

Rádi poznáme vás a váš nápad, který chcete realizovat. Kontaktujte nás a domluvíme se na úvodní konzultaci.
Kontaktovat