Další plusový bod pro Shopify: Rozhraní už i v češtině

Pokud stojíte před rozhodnutím, na které platformě e-shop vystavět, je naprosto pochopitelné, že si na vlastní pěst zjišťujete, kde, co, jak a za kolik. Výhody, nevýhody. Pro a proti. A pokud nejste s angličtinou zrovna kamarád, možná vás odradila na mnohých webech věta, že Shopify není dostupný v českém jazyce. A to například i v článcích z roku 2020, což by si jeden pomyslel, že to jsou stále ještě aktuální informace. Opak je pravdou – čeština ovládla už i tuto kanadskou platformu.

Vzhledem k tomu, že tým stojící za Shopify neustále usiluje o to být jedničkou v tom, co dělá, začal se věnovat lokalizacím do jiných jazyků. V současné době si můžete vybrat dokonce z 21 jazyků, v nichž se vám administrace i backend Shopify může zobrazovat. Mezi nimi figuruje i čeština, a co víc – před nedávnem z jejího názvu dokonce zmizelo i označení “(beta)”. Celým administračním prostorem vás tak provede kvalitní čeština. Žádný strojový překlad! Tímto se například nemůže chlubit ani španělština či francouzština, které jsou stále v testovacím provozu, a některé stránky se tak stále zobrazují v angličtině.

Jazyk Shopify si volíte ve svém vlastním uživatelském profilu – tedy ne v nastavení e-shopu, ale ve vašem profilu. Pokud má do administrace přístup několik uživatelských účtů a spolupracujete s někým, kdo česky nemluví (anebo zkrátka preferuje jiný jazyk), vaše volba se do jeho nastavení nepromítne. Jestliže na tomto konkrétním uživatelském účtu vlastníte několik e-shopů, promítne se toto nastavení do každého z nich. Zároveň si můžete být jisti, že toto nastavení neovlivňuje jazyk, v jakém váš online obchod uvidí zákazníci. 

Nevíte si i přesto rady? Žádný problém – od řešení jakýchkoliv problémů se Shopify jsme tady my. Kontaktujte nás a my vám milerádi pomůžeme.

Chtěli byste vědět více?

Rádi poznáme vás a váš nápad, který chcete realizovat. Kontaktujte nás a domluvíme se na úvodní konzultaci.
Kontaktovat